Σάββατο 14 Σεπτεμβρίου 2019

Λογοκρισία του Twitter εναντίον κουβανικών μέσων ενημέρωσης



Το Twitter μπλόκαρε προχθές τους λογαριασμούς μεγάλων κουβανικών μέσων ενημέρωσης, όπως Granma, Mesa Redonda, CubaDebate, Radio Rebelde κ.α., καθώς και πολλών δημοσιογράφων και δημοσίων προσώπων όπως ο πρώην πρόεδρος Ραούλ Κάστρο Ρους, με το αστήρικτο πρόσχημα της «παραβίασης των κανόνων του Twitter». 

Η φραγή των λογαριασμών έγινε λίγο πριν από τηλεοπτική ομιλία του Κουβανού προέδρου Μιγέλ Ντίας Κανέλ σχετικά με την ενίσχυση του οικονομικού πολέμου των ΗΠΑ κατά της χώρας του.

Η Ένωση Δημοσιογράφων Κούβας (UPEC) καταδικάζει το γεγονός ως «πράξη μαζικής λογοκρισίας κατά δημοσιογράφων, εκδοτών και μέσων ενημέρωσης» και ζητά την άμεση αποκατάσταση των λογαριασμών.

Μπλοκαρίστηκε επίσης ο λογαριασμός του Ήρωα της Δημοκρατίας της Κούβας, Ρενέ Γκονσάλες, πολύ δραστήριου στο Twitter σε υπεράσπιση όχι μόνο της Κούβας αλλά και της Βενεζουέλας και της Παλαιστίνης. Πριν μερικές μέρες ο Ρενέ έδωσε μια σημαντική συνέντευξη στην American Herald Tribune με τίτλο «Ο εποικισμός της Παλαιστίνης ήταν και είναι μια εγκληματική επιχείρηση καθοδόν».


Πηγή: Cuba and Venezuela Solidarity Committee

Τρίτη 4 Ιουνίου 2019

Εγκαίνια έκθεσης φωτογραφίας "Χοσέ Μαρτί: Με την Ελλάδα στην καρδιά", Πέμπτη 6/6 7 μ.μ.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
“ΧΟΣΕ ΜΑΡΤΙ: ME THN ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ”

 

EΓΚΑΙΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ: 6 Iουνίου 2019, στις 19:00
Χάρητος 6, Κολωνάκι, Αθήνα , Πολιτιστικός Χώρος Φρανσίσκο ντε Μιράντα / Πρεσβεία Μπολιβαριανής Δημοκρατίας της Βενεζουέλας

Ο Εθνικός Ήρωας της Κούβας, ποιητής, συγγραφέας, δημοσιογράφος, μεταφραστής, διπλωμάτης, αγάπησε “το ελληνικό στοιχείο”, όπως του άρεσε να λέει.

Όπως αποκαλύπτει μία πρόσφατη έρευνα, στα έργα του αναφέρονται πάνω από 1.400 φορές, περισσότερα από 70 μέρη της Ελλάδας, καθώς και πραγματικά ή μυθολογικά πρόσωπα Ελλήνων. Αυτή η πολιτιστική κληρονομιά ενέπνευσε μια έκθεση φωτογραφίας, έργο του ερασιτεχνικού φακού του Χοσέ Οριόλ Μαρέρο Μαρτίνες, σημερινού συμβούλου και προξένου της Πρεσβείας της Δημοκρατίας της Κούβας στην Ελλάδα. Η παρουσίαση θα είναι σε κείμενα στα ελληνικά και στα ισπανικά.
Η έκθεση δημιουργήθηκε ειδικά για το 11ο Φεστιβάλ “Λογοτεχνία εν Αθήναις” (ΛΕΑ) και παρουσιάζεται στην Αθήνα και την Λευκάδα. Διάρκεια: 6-12 Iουνίου στην Αθήνα. Από τις 14 Ιουνίου στη Λευκάδα.


Ωράριο: Δευτέρα – Παρασκευή, 9:00 – 17:00.
EΓΚΑΙΝΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
6 Iουνίου 2019, στις 19:00
Χάρητος 6, Κολωνάκι, Αθήνα
Πολιτιστικός Χώρος Φρανσίσκο ντε Μιράντα / Πρεσβεία Μπολιβαριανής Δημοκρατίας της Βενεζουέλας

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΤΗ ΛΕΥΚΑΔΑ
14 Iουνίου 2019, στις 19:30
Αίθουσα Τέχνης Θεόδωρος Στάμος

Σάββατο 18 Μαΐου 2019

Ο Ατίλιο Μορόν προτείνει εκλογική συμμαχία Κριστίνα Φερνάντες και Ρικάρντο Αλφονσίν


Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο γνωστός αργεντινός πολιτικός επιστήμονας Ατίλιο Μπορόν - που είχε έρθει στην Αθήνα τον προηγούμενο Νοέμβριο και είχε μιλήσει σε εκδήλωση στο Πάντειο Πανεπιστήμιο - υποστήριξε ότι ο νικηφόρος συνδυασμός για τις προεδρικές εκλογές της 27ης Οκτώβρη στην Αργεντινή θα είναι αυτός με την Κριστίνα Φερνάντες ντε Κίρσνερ και τον Ρικάρντο Αλφονσίν. 

Το δικαιολόγησε λέγοντας ότι με αυτό το συνδυασμό μπορούν να ανακτηθούν ψήφοι του ιστορικού κόμματος UCR (Πολιτική Ριζοσπαστική Ένωση) που εξαπατήθηκε από το Cambiemos  του δεξιού νυν προέδρου Μάκρι, και επιπλέον ο Ρικάρντο Αλφονσίν φέρει το επώνυμο αυτού που από πολλούς θεωρείται ο πατέρας της δημοκρατίας της Αργεντινής, του Ραούλ Αλφονσίν, του πρώτου δημοκρατικά εκλεγμένου προέδρου μετά την πτώση της στρατιωτικής δικτατορίας το 1983. Πρόσθεσε ακόμα ότι και ο ίδιος ο Περόν το 1946 και το 1951 συμμάχησε με τον ριζοσπάστη Κιχάνο του UCR.

Τέλος, εξέφρασε το φόβο ότι αν κερδίσει και πάλι τις εκλογές "η συμμορία λεηλασίας" η χώρα θα βυθιστεί ακόμα περισσότερο στην κρίση η οποία δεν θα ξεπεραστεί για πολλές γενιές. Γι' αυτό κάλεσε να αφεθούν στην άκρη φανατισμοί, σεκταρισμοί και προσωπικές φιλοδοξίες και να ανοίξει ειλικρινής διάλογος για τις εναλλακτικές μεταξύ φίλων και συντρόφων. Ο Ατίλιο Μπορόν κλείνει το μήνυμά του με το γνωστό επαναστατικό σύνθημα "Hasta la victoria siempre".