Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Γιατί ο Όσκαρ Λόπες ντύθηκε στα μαύρα την ημέρα της απελευθέρωσής του;

Κατά τη διάρκεια της πρώτης του συνέντευξης τύπου την Τετάρτη 17/5 στο Εσκαμπρόν, ο Όσκαρ Λόπες Ριβέρα εξήγησε γιατί ντύθηκε στα μαύρα την ημέρα που επίσημα απελευθερώθηκε μετά από περισσότερες από τρεις δεκαετίες κρατούμενος στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Στη συνέχεια, ο κατάλογος των λόγων που έδωσε για να ντυθεί έτσι:

1) «Όσα χρόνια ήμουν φυλακισμένος ποτέ δεν μπορούσα να ντυθώ με πένθος όταν πέθαιναν αγαπημένοι μου».

2) Σήμερα «τιμάται η Διεθνής Ημέρα κατά της Ομοφοβίας και της Τρανσφοβίας, και θέλω να εκφράσω την αλληλεγγύη μου προς αυτή την κοινότητα».

3) «Θέλω να εκφράσω την αλληλεγγύη μου με το κίνημα Black Lives Matter [Οι Μαύρες Ζωές Μετράνε].

4) «Γιατί το μήνυμά μου είναι, και θα είναι αγάπης, όχι μίσους ή φόβου».

5) «Για να εκφράσω την αλληλεγγύη μου στους πολιτικούς κρατούμενους και κρατούμενες στις φυλακές των Ηνωμένων Πολιτειών και στην Άνα Μπελέν Μόντες».

6) «Για να εκφράσω την αλληλεγγύη μου στους φοιτητές του Πανεπιστημίου του Πουέρτο Ρίκο».

Και κατέληξε:

Ζήτω ο αγώνας για έναν καλύτερο και πιο δίκαιο κόσμο.


Πηγή: cubadebate.cu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε...